طي مراسمي با حضور مدیر عامل، معاون بهره برداری و سرپرست هماهنگی شهرستان های شرکت گاز استان یزد و امام جمعه شهر مروست ، اداره گاز شهر مروست افتتاح گردید.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اعلام این خبر افزود: با توجه به افتتاح پروژه گازرسانی به شهر مروست، امكان نصب علمك بر روي شبكه گازدار این شهر به وجود آمده است كه به منظور بالا بردن کیفیت و کاهش زمان ارائه خدمات به مشترکین، اداره گاز این شهر شروع به كار و عملا وارد فاز جديدي از ارائه خدمات به مردم شريف اين شهر شده ايم.

عليرضا پیله ور تأکید نمود خانواده های محترم مروست پس از لوله کشی و اخذ تأییدیه از سازمان نظام مهندسی ساختمان و ارائه مدارک لازم می توانند از ابتدای سال آینده برای مشترک شدن به اداره گاز ناحیه مروست مراجعه کنند.

وی در ادامه گفت در حال حاضر 16 شهر از 20 شهر اين استان از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند و مقدمات لازم جهت گازرسانی به سایر این شهرها نيز در دستور كار اين شركت قرار دارد.

وی در پايان استفاده از لوازم گاز سوز استاندارد همراه با رعايت نكات ايمني و صرفه جويي را از مشتركين محترم خواستار شد و از مردم این شهر خواست با رعايت نكات فوق شركت گاز استان را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر ياري دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا